کاور ضد آب unw

کاور ضد آب unw

کاور ضد آب unw

کاور ضد آب unw

هر پانچوی بارانی یکبار مصرف به صورت جداگانه بسته بندی می شود. رنگ بارانی و توپی یکسان است.  این یک هدیه فوق العاده برای دوستان، خانواده یا همکاران شما است.این کت بارانی از مواد پلی اتیلن با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای طراحی فوق العاده برای جلوگیری از خیس‌ شدن لباس ها.

بسته بندی شده در یک توپ پلاستیکی، که برای حمل و پاسخ به مواقع اضطراری راحت است. به طور گسترده استفاده می شود: توپ پانچو یکبار مصرف، بسیار مناسب برای فعالیت های در فضای باز مانند مسافرت، پارک های تفریحی، استادیوم ها، دانشگاه ها و غیره .

کاور ضدآب بارانی پانچو

کاور ضدآب بارانی پانچو

 

استفاده آسان پانچو باران را می توان تا اندازه بسیار کوچک تا کرد، به راحتی در توپ جیبی با سگک آویز به کیف خود وصل کنید. در باران، پانچو یکبار مصرف را می توان به سرعت در توپ جیبی باز کرد.  پانچو فضای تهویه کافی دارد و به سرعت می توان آن را پوشید و درآورد که می تواند بیشتر بدن را بپوشاند و شما را به راحتی در زیر باران خشک نگه دارد.بسته بندی جمع و جور پانچو بارانی کلاهدار باعث می شود که در هر شرایطی قابل حمل باشد که هم زیبا و هم کاربردی است و می تواند شما را از خیس شدن در روزهای بارانی محافظت کند.  پانچو باران قابل حمل مناسب برای کمپینگ، شهربازی، پیاده روی، ماهیگیری، مهمانی در فضای باز.

قیمت این محصول55000تومان

خرید پستی کاور ضد آب unw

 

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید