ارتباط با ما در روبیکا

ارتباط با ما در روبیکا

ارتباط با ما در ایتا

ارتباط با ما در ایتا

ارتباط با ما در تلگرام

ارتباط با ما در تلگرام



لمینت متحرک دندان دو فک اسنپ آن اسمایل snap on smile

لمینت متحرک دندان دو فک اسنپ آن اسمایل snap on smile

خرید پستی لمینت متحرک دندان دو فک ، جدیدترین مدل لمینت دندان یا کامپوزیت دندان با قیمت ارزان و تخفیف ویژه در فروشگاه لمینت دندان متحرک فان طب با امکان خرید آسان در سریعترین زمان ممکن. محصول لمینت متحرک دندان را برای پنهان کردن جای خالی دندان ، پوشش دندان پوسیده یا روکش دندان های سیاه شده بیشتر مورد استفاده قرار می دهند.لمینت محترک دندان انواع مختلفی دارد. و برای زیبایی دندان حتما از لمینت دندان کمک بگیرید.لمینت متحرک دندان، مارک لمینت دندان اسنپ ان اسمایل ، لمینت ترو اسمایل و لمینت دندان بیگ اسمایل از جمله از لمینت متحرک دندان می باشند.

 

اسم محصول : لمینت متحرک دندان دو فک قیمت محصول : 110,000 تومان لمینت متحرک دندان دو فک
برند محصول : Snap on Smile لمینت متحرک دندان دو فک اسنپ ان اسمایل Snap on smile

قیمت محصول لمینت متحرک دندان دو فک ممکن است تغییر کند

 

خرید پیامکی لمینت متحرک دندان اسنپ ان اسمایل

 

حراج لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل

 

فروش ویژه لمینت متحرک دندان snap on smile

 

خرید پستی و ارزان لمینت متحرک دندان دو فک اصل

 

خرید آسان لمینت متحرک دندان دو فک
Snap on smile
لمینت متحرک دندان دو فک اسنپ ان اسمایل Snap on smile
جدیدترین مدل لمینت دندان یا کامپوزیت دندان با قیمت ارزان و تخفیف ویژه در فروشگاه لمینت دندان متحرک فان طب با امکان خرید آسان در سریعترین زمان ممکن. محصول لمینت متحرک دندان را برای پنهان کردن جای خالی دندان ، پوشش دندان پوسیده یا روکش دندان های سیاه شده بیشتر مورد استفاده قرار می دهند.لمینت محترک دندان انواع مختلفی دارد. و برای زیبایی دندان حتما از لمینت دندان کمک بگیرید.لمینت متحرک دندان، مارک لمینت دندان اسنپ ان اسمایل ، لمینت ترو اسمایل و لمینت دندان بیگ اسمایل از جمله از لمینت متحرک دندان می باشند.
Removable dental laminate of two jaws
Snap-on-smile removable dental laminate
The latest model of dental laminate or dental composite with a cheap price and special discount in Funteb mobile dental laminate store with the possibility of easy purchase in the fastest possible time. The tooth moving laminate product is mostly used to hide tooth gaps, cover decayed teeth, or cover blackened teeth. There are different types of tooth moving laminate. And for the beauty of your teeth, be sure to get help from dental laminate. Dental laminate, Snap n Smile dental laminate brand, True Smile laminate and Big Smile dental laminate are among the dental laminate.

 

لمینت متحرک دندان همبازار

مقایسه قیمت با اینستاگرام

لینک محصول لمینت متحرک دندان دو فک اسنپ ان اسمایل Snap on smile

http://tak91.ir/product.php?id=3860
لمینت متحرک دندان در باسلام
محصول اصل و با کیفیت

قیمت محصول بسیار ارزان است
قیمت 110,000 تومان
كمترین قیمت محصول نسبت به دیگر فروشگاه ها

با تخفیف قیمت 110,000 تومان
محصول معرفی شده با بهترین کیفیت و طبق تصویر مطلب ارسال خواهد شد

خرید با تخفیف ویژه

 

ویژگی های محصول کامل و جامع می باشد

معرفی اجمالی محصول کامل در سایت درج شده است
عکس محصول لمینت متحرک دندان دو فک,خرید پستی لمینت متحرک دندان دو فک , لمینت , اسنپ آن اسمایل , خرید لمینت دندان , روکش دندان , عکس لمینت دندان , قیمت لمینت دندان , کامپوزیت دندان , لمینت دندان , لمینت دندان اسنپ ان اسمایل , لمینت دندان دو فک , لمینت دندان قیمت , لمینت دندان متحرک دندان , Snap on smile,

اطلاعاتی درخواستی از شما برای خرید محصول
نام و نام خانوادگی
آدرس دقیق با کد پستی
شماره تلفن در دسترس
شهر و استان در قسمت خرید پستی وارد نمایید .

 

مشخصات، قیمت و خرید لمینت متحرک دندان دو فک اسنپ ان اسمایل Snap on smile

لمینت متحرک دندان دو فک

 

برای اینکه در عرض چند ثانیه بدون هیچ گونه درد و تراشی دندان هایتان را به طور معجزه آسایی تغییر دهید اسنپ آن اسمایل به کمکتان می آید!اسنپ آن اسمایل یک پلاک متحرک است که به تازگی اختراع شده است و می تواند در عرض چند دقیقه لبخندتان را از این رو به آن رو کند. بسیاری از افراد توان پرداخت هزینه های گران درمان های زیبایی پیچیده مثل لمینت و کامپوزیت دندان را ندارند و از طرفی مایلند دندانهایشان برای شرکت در مراسم، میهمانی ها یا قرارهای کاری زیبا به نظر برسند.

اسنپ آن اسمایل

 

اسنپ آن اسمایل مانند لنز رنگی چشم به صورت موقتی استفاده می شود. این پلاک با توجه به فرم و شکل دندان های شما ساخته می شود. در اسنپ آن اسمایل تمام دندان ها به هم متصل هستند و به صورت یکپارچه استفاده می شود. این وسیله جنبه درمانی ندارد و صرفا برای برقراری زیبایی به کار میرود.روی اسنپ آن اسمایل در سطح جونده ی دندان ها سوراخ هایی گذاشته می شود تا موقع جویدن تداخلی ایجاد نشود .گرچه بهتر است برای جلوگیری از شکسته شدن آن از مصرف غذاهای سفت مثل گوشت، ته دیگ و آجیل و نیز غذاهای چسبنده مثل گز و آدامس خودداری کرد. بنابراین می توان با آن غذا خورد.

به علت نازکی بیش از حد اختلالی برای تکلم ایجاد نمی کند .اسنپ آن اسمایل کاملا به برآمدگی دندان ها می چسبد بنابراین شل نمی شود و از دهان نمی افتد.برای تمیز کردن این کاور دندان، باید پس از درآوردن از دهان، ابتدا آن را با آب بشویید . سپس با مسواکی که موهای نرم دارد soft یا extrs soft و صابون مایع آن را کاملا بشویید.استفاده از خمیردندان توصیه نمی شود.چرا که ذرات ساینده دارد و ممکن است روی کاور دندان خش بیندازد .

 

قبل از استفاده لمینت دندان به مدت 1 دقیقه دندانها را در آب داغ قرار دهید تا کاملا روی دندانهایتان بخوابد.

 

در کیت اسنپ آن اسمایل پودر پاک کننده ای وجود دارد که شما می توانید برای تمیز کردن لکه ها از آن استفاده کنید. علاوه بر این یک محفظه مخصوص برای پلاکهایتان هم هست که زمانی که پلاکها را استفاده نمی کنید داخل این محفظه نگه داری می کنید.جنس اسنپ آن اسمایل طوری است که در برابر لکه گرفتن نسبت به بسیاری مواد دندانپزشکی مقاوم است. اما این کاور هم نیازمند مراقبت است. اگر با اسنپ آن اسمایل سیگار نکشید و بعد از مصرف مواد رنگی با آب بشویید در طولانی مدت زیبا و شفاف تر خواهد ماند.

 

 

مزایای اسنپ آن اسمایل :

درمان سریع است و خصوصا در مواردی که بیمار عجله دارد به کار می رود. تصور کنید هفته آینده به یک میهمانی یا عروسی دعوت شده اید و فرصتی برای انجام کارهای زیبایی روی دندان هایتان ندارید.

  • پوشاندن فاصله بین دندانها
  • پوشاندن بهم ریختگی دندانها
  • دندانهای تغییر رنگ یافته و حاوی لکه
  • دندانهایی که ساییده شده اند (مثلا به علت دندان قروچه)
  • جای خالی دندان (اگر نمیخواهید ایمپلنت استفاده کنید، این ابزار برایتان عالی است)
  • شکل استفاده از اسنپ آن اسمایل برای پوشاندن جای خالی دندان و زیبا سازی لبخند
  • کاهش ارتفاع لبخند به علت ساییدگی یا جای خالی دندانها

 

قیمت 2 فک  این محصول 110000 تومان

خرید ارزان لمینت متحرک دندان دو فک اسنپ ان اسمایل Snap on smile

***

لمینت متحرک دندان دو فک

فان طب
https://ft1.irمحصولات

 

لمینت متحرک دندان دو فک … برای اینکه در عرض چند ثانیه بدون هیچ گونه درد و تراشی دندان هایتان را به طور معجزه آسایی تغییر دهید اسنپ آن اسمایل به کمکتان می آید!

 

لمینت متحرک دندان دیجی کالا
لمینت متحرک دندان را از کجا بخریم نی نی سایت
خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل
قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه
لمینت متحرک دندان در دندانپزشکی
قیمت کاور دندان در داروخانه

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید