دندان جادویی South Moon

دندان جادویی South Moon

دندان جادویی South Moon

دندان مصنوعی و جادویی سوز مون south moon

دندان مصنوعی و جادویی سوز مون south moon

 

 

دندان‌ها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند. لبخند زیبا و دندان‌های مرتب به جذابیت ظاهری فرد کمک می‌کنند. از دست دادن دندان‌ها می‌تواند تاثیرات منفی بر ظاهر فرد داشته باشد، مثل تغییر فرم صورت و ایجاد فضاهای خالی در دهان که می‌تواند نازیبا به نظر برسد. این تغییرات ظاهری معمولاً باعث کاهش اعتماد به نفس فرد شده و ممکن است در تعاملات اجتماعی او نیز تأثیر منفی بگذارد.

دندان جادویی South Moon یک دندان موقت و اصلاحی است که به‌عنوان راه‌حلی سریع و موقت برای پر کردن جای خالی دندان‌ها یا ترمیم ظاهری آن‌ها طراحی شده است. این محصول با نصب آسان و راحت، به کاربران اجازه می‌دهد تا موقتاً نقص‌های دندانی خود را پوشش دهند و ظاهر دندان‌های خود را بهبود بخشند. مناسب برای استفاده‌های موقتی و کوتاه‌مدت، این دندان‌های مصنوعی به‌ویژه در مواقع ضروری و قبل از مراجعه به دندان‌پزشک کاربرد دارند.

 

دندان جادویی South Moon

دندان جادویی South Moon

این محصول از رزین پزشکی ساخته شده و در حجم 30 میلی‌لیتر عرضه می‌شود. ابعاد بسته‌بندی این محصول حدود 3×3×8.6 سانتی‌متر و وزن آن تقریباً 43 گرم است. این محصول به‌عنوان یک راه‌حل موقت برای پر کردن فضاهای خالی یا ترمیم دندان‌های شکسته طراحی شده و کاربرد آن آسان است. به دلیل ماهیت موقتی‌اش، به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت نقص‌های دندانی خود را پوشش دهند.

قیمت این محصول 200000تومان

 

 

خرید پستی دندان جادویی South Moon

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید