طی چراغدار Flexi Mop

طی منعطف Flexi Mop

طی چراغدار Flexi Mop

 

طی شستشو و نظافت فلکسی ماپ

طی شستشو و نظافت فلکسی ماپ

کف خانه به دلیل رفت‌وآمد زیاد، یکی از نواحی است که به سرعت آلوده شده و محل تجمع گرد و غبار، باکتری‌ها و آلاینده‌ها می‌شود. تمیز نگه‌داشتن آن می‌تواند از ابتلا به آلرژی‌ها، بیماری‌های پوستی و عفونت‌های مختلف جلوگیری کند. با این حال، این فعالیت می‌تواند به آسیب‌های فیزیکی منجر شود. خم شدن‌های مکرر و کشیدن وسایل سنگین برای جابجایی می‌تواند باعث دردهای عضلانی و آسیب به کمر شود.

اما با استفاده از Flexi Mop بسیاری از این مشکلات رفع می شوند. به عنوان مثال، به سبب منعطف بودن دسته آن، شما دیگر نیاز به خم شدن یا جابجایی وسایل ندارید. چرا که در هر زاویه ای می تواند قرار بگیرد و نقاطی که پیش از این دسترسی به آنها دشوار بود را به خوبی تمیز کند. همچنین به سبب چراغ LED که در آن تعبیه شده می توانید زیر مبلمان، میزها و … را ببینید و از تمیز شدن آن اطمینان حاصل نمایید.

 

طی مینی ماپ منعطف فلکسی ماپ felxi mop

طی مینی ماپ منعطف فلکسی ماپ felxi mop

این محصول دارای ابعاد 47x29x26 سانتی‌متر می باشد. جنس دسته آن از استیل ضدزنگ بوده و از سری میکروفایبر بهره می برد. شما می توانید طی منعطف Flexi Mop که دارای چراغ LED است را در رنگ سبز تهیه نمایید و تمیزی را به شکلی که قبلا تجربه نکرده اید به ارمغان بیاورید.

قیمت : 180,000 تومان

خرید پستی طی چراغدار Flexi Mop

 

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید