چراغ خواب 3 بعدی Creative با قلم

چراغ خواب 3 بعدی Creative با قلم

چراغ خواب 3 بعدی Creative با قلم

 

چراغ خواب 3 بعدی Creative با قلم Creative 3D night light with pen چراغ خواب علاوه بر نقش کاربردی‌اش در روشنایی ملایم اتاق، به‌عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون داخلی نیز تأثیر زیادی دارد. انتخاب چراغ خوابی که با سبک دکوراسیون هماهنگ باشد، می‌تواند فضایی آرامش‌بخش و دلپذیر ایجاد کند. همچنین، استفاده از جملات الهام‌بخش یا دلنشین روی چراغ خواب یا در نزدیکی آن، حس مثبت و انگیزه‌بخشی به ما می‌دهد.

 

چراغ خواب ال ای دی قلم دار سه بعدی

چراغ خواب ال ای دی قلم دار سه بعدی

چراغ خواب 3 بعدی کرایتیو با قلم

چراغ خواب علاوه بر نقش کاربردی‌اش در روشنایی ملایم اتاق، به‌عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون داخلی نیز تأثیر زیادی دارد. انتخاب چراغ خوابی که با سبک دکوراسیون هماهنگ باشد، می‌تواند فضایی آرامش‌بخش و دلپذیر ایجاد کند. همچنین، استفاده از جملات الهام‌بخش یا دلنشین روی چراغ خواب یا در نزدیکی آن، حس مثبت و انگیزه‌بخشی به ما می‌دهد. دیدن این جملات قبل از خواب می‌تواند به آرامش ذهن کمک کرده و احساس خوبی را برای آغاز یا پایان روز در ما تقویت کند. این ترکیب از نور ملایم و پیام‌های دلخواه، محیطی خاص و پر از انرژی مثبت را در اتاق ایجاد می‌کند.

این محصول یک چراغ خواب LED خلاقانه به همراه یک تخته پیام شفاف است که با استفاده از USB کار می‌کند. طراحی آن به گونه‌ای است که می‌توان یادداشت‌ها یا جملات دلخواه را با خودکار مخصوص روی تخته نوشت و در نور 3D مشاهده کرد. این چراغ برای دکوراسیون مدرن و ایجاد حس شخصی‌سازی در فضا ایده‌آل است و می‌تواند به‌عنوان هدیه‌ای منحصر به فرد برای مناسبت‌های مختلف نیز استفاده شود. ترکیب نور و پیام‌های شخصی، جذابیت بصری خاصی ایجاد می‌کند.

 

چراغ خواب ال ای دی LED 3D

چراغ خواب ال ای دی LED 3D

این محصول دارای ابعاد ۲۴.۵x۱۸.۵x۸ سانتی‌متر است. جنس بخش شفاف آن از اکریلیک است که موجب دوام بالا در کنار زیبایی می شود و قسمت پایه آن از پلاستیک ABS ساخته شده است. این چراغ خواب وزنی معادل ۲۷۵ گرم دارد. شما می توانید با خرید این چراغ خواب، خلاقیت خود را در راستای خلق صحنه های جذاب در اتاق خود به کار بگیرید.

قیمت این محصول 350000تومان

  • قیمت چراغ خواب اتاق عروس
  • چراغ خواب led
  • چراغ خواب ماه دیجی کالا
  • چراغ خواب دیواری دیجی کالا
  • چراغ خواب لمسی دیجی کالا
  • چراغ خواب الدینیو

 

خرید پستی چراغ خواب 3 بعدی Creative با قلم

 

چراغ خواب , چراغ خواب سه بعدی , چراغ خواب سه بعدی جادویی , چراغ خواب سه بعدی خلاقانه , چراغ خواب تابلوی یادداشت , چراغ خواب پیام خلاق , Creative Visualization , USB Message Board , تابلوی نوشتاری ال ای دی ,

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید