گوش گیر خرگوشی Earmuff

گوش گیر خرگوشی Earmuff

گوش گیر خرگوشی Earmuff

 

گوش گیر خرگوشی Earmuff Rabbit Earmuff گرم نگه داشتن گوش‌ها در فصل زمستان اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا گوش‌ها به دلیل نداشتن چربی کافی، بیشتر در معرض سرمازدگی قرار می‌گیرند. استفاده از محصولات مناسب مانند گوش‌گیرها یا کلاه‌های گرم علاوه بر حفظ حرارت بدن، به جلوگیری از مشکلات ناشی از سرما کمک می‌کند.

 

گوش گیر خرگوشی Earmuff

گوش گیر خرگوشی مخصوص زمستان

 

گرم نگه داشتن گوش‌ها در فصل زمستان اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا گوش‌ها به دلیل نداشتن چربی کافی، بیشتر در معرض سرمازدگی قرار می‌گیرند. استفاده از محصولات مناسب مانند گوش‌گیرها یا کلاه‌های گرم علاوه بر حفظ حرارت بدن، به جلوگیری از مشکلات ناشی از سرما کمک می‌کند. امروزه، این محصولات با طراحی‌های شیک و زیبا عرضه می‌شوند که نه تنها از نظر عملکرد محافظتی مؤثرند، بلکه به عنوان یک اکسسوری زیبا نیز ظاهر زمستانی شما را جذاب‌تر می‌کنند.

گوش‌گیرهای خرگوشی با طراحی بامزه و جذاب، مناسب برای فصل زمستان هستند و به‌طور مؤثری از گوش‌ها در برابر سرما محافظت می‌کنند. این گوش‌گیرها از مواد نرم و گرم ساخته شده‌اند که حس راحتی را در طول استفاده فراهم می‌کنند. طراحی خرگوشی با گوش‌های برجسته، علاوه بر کاربردی بودن، به‌عنوان یک اکسسوری زیبا و فانتزی به استایل زمستانی شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد. مناسب برای استفاده روزمره در هوای سرد، این محصول ترکیبی از زیبایی و عملکرد است.

 

گوش گیر خرگوشی مخصوص زمستان سرد

گوش گیر خرگوشی مخصوص زمستان سرد

 

ابعاد این گوش گیرهای خرگوشی حدود 25.4 × 15.2 × 10 سانتیمتر و وزن آنها به طور متوسط 300 گرم است. متریال اصلی آنها شامل پارچه‌های پشمی و پرزدار می‌باشد که به ایجاد گرما و راحتی کمک می‌کند​ و در رنگ های متنوع قابل تهیه می باشد.

قیمت این محصول 350000تومان

 

 


خرید پستی گوش گیر خرگوشی Earmuff


 

گوش گیر خرگوشی Earmuff, گوش گیر خرگوشی, گوش گیر خرگوشی اصل, گوش گیر خرگوشی زمستان, Rabbit Earmuff, گوش گیر فصل سرما, گوش گیر خرگوشی فصل سرما, گوش گیر خرگوشی ارمیوف, گوش گیر خرگوشی خوشگل, گوش گیر مخصوص زمستان سرد

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید