جا دستمال حوله ای Limon

جا دستمال حوله ای Limon

جا دستمال حوله ای Limon

جا دستمال حوله ای لیمون Limon towel holder هولدر دستمال حوله‌ای یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه است که به نظم و سهولت دسترسی به دستمال حوله‌ای کمک می‌کند. طراحی زیبا و مناسب این محصول اهمیت زیادی دارد.جا دستمال حوله ای لیمون نظم دهنده دستمال حوله ای می باشد.

 

جا دستمال حوله ای لیمون

جا دستمال حوله ای لیمون (رول گرد)

جا دستمال حوله ای لیمون

  • هولدر دستمال حوله‌ای یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه است که به نظم و سهولت دسترسی به دستمال حوله‌ای کمک می‌کند.
  • طراحی زیبا و مناسب این محصول اهمیت زیادی دارد، زیرا علاوه بر کارایی، به دکوراسیون آشپزخانه جلوه‌ای زیبا و هماهنگ می‌بخشد.
  • انتخاب یک هولدر نگهدارنده دستمال کاغذی با طراحی مدرن و جذاب می‌تواند محیط آشپزخانه را منظم‌تر و دلپذیرتر کند.

جا دستمال حوله‌ای لیمون Limon یک وسیله شیک و کاربردی برای نگهداری دستمال رولی در آشپزخانه است. این محصول با طراحی زیبا و مینیمالیستی خود، جلوه‌ای مدرن به آشپزخانه می‌بخشد که با ابعاد مناسب و استفاده آسان، به نظم‌دهی و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه کمک می‌کند، در حالی که جلوه‌ای زیبا و لاکچری دارد.

 

هولدر دستمال حوله ای لیمون نظم دهنده دستمال

هولدر دستمال حوله ای لیمون نظم دهنده دستمال کاغذی

 

هولدر دستمال لیمون با جنس پلاستیکی مرغوب، طراحی زیبا و مدرن دارد. این محصول با ابعاد استاندارد 15 در 10 سانتیمتر و متناسب برای آشپزخانه‌ها تولید شده و در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود. به دلیل استفاده از مواد بادوام و مقاوم در برابر رطوبت، برای محیط‌های مرطوب همچون آشپزخانه‌ها مناسب است و به سادگی قابل تمیز کردن است.

قیمت این محصول 580000تومان

 

 


خرید پستی جا دستمال حوله ای Limon


 

 

جا دستمال حوله ای Limon, جا دستمال حوله ای لیمون, جا دستمال, جا دستمال حوله ای, جا دستمال کاغذی, جا دستمال حوله ای لیمون اصل, هولدر دستمال حوله‌ای, هولدر نگهدارنده دستمال, جا حوله ای, Limon towel holder

 

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید