نوار ضدآب PVC

نوار ضدآب PVC

نوار ضدآب PVC

نوار ضدآب پی وی سی PVC waterproof tape نوار ضدآب برای جلوگیری از نفوذ آب به دور اجاق گاز یا نفوذ آب از کنار سینک ظرفشویی به داخل کابینت و … استفاده می شود.

 

نوار ضدآب دور سینک ظرفشویی

نوار ضدآب دور سینک ظرفشویی

 

نوار ضدآب PVC

برای تمیز و درخشان بودن خانه نکات بسیاری هست که باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین هرفردی معیارهای متناسب با سلیقه خود را دارد،اما یک نکته حائز اهمیت چه در آشپزخانه،چه در حمام و چه در سرویس بهداشتی ؛درزگیری مناطق مرطوب است که امکان دارد از اون شکاف ها کپک سیاه ایجاد شود و ضمن ایجاد ظاهری زننده و کثیف موجب کاهش کیفیت چسبندگی اون مناطق میشود.

ویژگی های محصول نوار ضدآب دور سینک ظرفشویی و اجاق گاز:

  • جنسPVC مرغوب
  • دارای چسب پشتی اکریلیک فوق العاده
  • عرض ۴۰میلی مترطول 3متر
  • دارای انواع طرح های جذاب و فانتزی و مینیمال

 

نوار ضدآب سینک ظرفشویی

نوار ضدآب سینک ظرفشویی

شما با استفاده از این نوار های ضد آب با طرح های بسیار متنوع و زیبا ضمن ایجاد ظاهری فانتزی و جذاب در خانه،باعث حفظ تمیزی خانه نیز میشوید و به طور کامل از معضل این درزها رهایی می یابید.این نوار های فوق العاده به راحتی با قیچی به اندازه مناسب بریده میشوند و پس از چندثانیه فشردن در محل،به طور محکم به درز می چسبند و چفت میشوند.زیبایی و تمیزی را از خانه خود دریغ نکنید.

 

قیمت این محصول110000تومان

 


خرید پستی نوار ضدآب PVC


 

نوار ضدآب PVC, نوار ضدآب پی وی سی, نوار ضدآب PVC اصل, نوار ضدآب بغل سینک, نوار ضدآب سینک, نوار ضدآب سینک ظرفشویی, PVC waterproof tape, نوار ضدآب پی وی سی اصل, نوار ضدآب دور اجاق گاز, نوار ضدآب دور سینک ظرفشویی

 

مطالب مشابه

اولین نظر برای “نوار ضدآب PVC”

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید