پرزگیر کپسولی دوکاره CX-777

پرزگیر کپسولی دوکاره CX-777

پرزگیر کپسولی دوکاره CX-777

پرزگیر کپسولی دوکاره CX-777 CX-777 double capsule filter پرزها که اغلب از الیاف جدا شده یا گردوغبار محیط به وجود می‌آیند، نقش منفی در ظاهر و ماندگاری لباس‌ها دارند. این ذرات روی پارچه‌ها جمع شده و باعث کدر و کهنه به نظر رسیدن آن‌ها می‌شوند. حذف پرزها از لباس‌ها می‌تواند دشوار و زمان‌بر باشد و استفاده از ابزارهایی مانند پرزگیرها از جمله روش‌های موثر برای مقابله با این مشکل است.

 

پرزگیر کپسولی دوکاره مدرن

پرزگیر کپسولی دوکاره مدرن

پرزها که اغلب از الیاف جدا شده یا گردوغبار محیط به وجود می‌آیند، نقش منفی در ظاهر و ماندگاری لباس‌ها دارند. این ذرات روی پارچه‌ها جمع شده و باعث کدر و کهنه به نظر رسیدن آن‌ها می‌شوند. حذف پرزها از لباس‌ها می‌تواند دشوار و زمان‌بر باشد و استفاده از ابزارهایی مانند پرزگیرها از جمله روش‌های موثر برای مقابله با این مشکل است.

پرزگیر لباس مدل کپسولی دوکاره CX-777 نسبت به پرزگیرهای معمولی یک مزیت بسیار بزرگ دارد و آن دو کاره بودن آن است. این محصول علاوه بر حذف پرز، قابلیت استفاده به عنوان وسیله‌ای برای مرتب کردن و شانه‌زدن لباس را نیز دارد. علاوه بر این مخزن جداشدنی آن به راحتی پرزها را جمع کرده و در نهایت به راحتی قابل تخلیه می باشد.

 

پرزگیر لباس مدل کپسولی 2کاره اصل

پرزگیر لباس مدل کپسولی 2کاره اصل

 

این پرزگیر دو کاره دارای ابعادی برابر با 7 در 7 در 5 سانتیمتر بوده و جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده بسیار با کیفیت می باشد. وزن این محصول برابر با 100 گرم است و دارای مخزنی است که پرزها در آن جمع آوری شده و در نهایت به راحتی تخلیه می شوند.

قیمت این محصول 200000تومان

خرید پستی پرزگیر کپسولی دوکاره CX-777

 

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید