رقص نور اکولایزر RGB

رقص نور اکولایزر RGB

رقص نور اکولایزر RGB

 

رقص نور اکولایزر RGB RGB equalizer light dance این چراغ LED با طراحی جمع‌وجور و قابل حمل، انتخابی ایده‌آل برای مطالعه و کار است. دارای قابلیت تنظیم شدت نور بوده و از طریق پورت USB قابل شارژ است، که استفاده از آن را در هر زمان و مکانی آسان می‌کند. طراحی مینیمالیستی و شیک آن با هر نوع دکوراسیونی سازگار است.

 

دستگاه رقص نور ال ای دی اکولایزر

دستگاه رقص نور ال ای دی اکولایزر

 

رقص نور اکولایزر ال ای دی آر جی بی کالر

نورپردازی تأثیر زیادی بر احساس و فضای محیط اطراف دارد؛ نور مناسب می‌تواند آرامش، انرژی یا حتی خلاقیت را در افراد تقویت کند. چراغ‌های RGB به‌واسطه امکان تغییر رنگ و تنظیم شدت نور، نقش مهمی در ایجاد فضاهای متنوع و متناسب با حالات روحی مختلف ایفا می‌کنند. این چراغ‌ها با ترکیب رنگ‌های مختلف، جلوه‌های بصری جذاب و دکوراسیونی پویا ایجاد می‌کنند که به فضا شخصیتی منحصربه‌فرد می‌بخشد.

این چراغ LED با طراحی جمع‌وجور و قابل حمل، انتخابی ایده‌آل برای مطالعه و کار است. دارای قابلیت تنظیم شدت نور بوده و از طریق پورت USB قابل شارژ است، که استفاده از آن را در هر زمان و مکانی آسان می‌کند. طراحی مینیمالیستی و شیک آن با هر نوع دکوراسیونی سازگار است. این چراغ به دلیل مصرف کم انرژی و طول عمر بالای لامپ‌های LED، یک گزینه کارآمد و کاربردی برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. یکی از ویژگی های جذاب این محصول، قابلیت هماهنگی و متصل شدن چند عدد از آنها با هم است که با توجه حساس بودن آنها به صدا، تبدیل به اکولایزر می شوند.

 

دستگاه رقص نور ال ای دی led RGB

دستگاه رقص نور ال ای دی led RGB

این چراغ اکولایزر ال ای دی دارای ابعادی معادل 18x7x3.8 سانتی‌متر است. این محصول تماما از پلاستیک ABS باکیفیت ساخته شده و وزنی معادل 190 گرم دارد. شما می توانید با کنار هم قرار دادن چند عدد از این چراغ ها، فضای بی نظیری را برای خود ایجاد کنید.

قیمت این محصول 350000تومان

 

خرید پستی رقص نور اکولایزر RGB

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید