کاور سیلیکونی 4عددی کلید Aswewamt

کاور سیلیکونی 4عددی کلید Aswewamt

کاور سیلیکونی 4عددی کلید Aswewamt

کاور سیلیکونی 4عددی کلید عروسکی Aswewamt key 4-digit silicone cover محافظ سیلیکونی کلید طرح ایموجی عروسکی خوشگل برای محافظ از انواع کلید استفاده می شود . کلیدها به دلیل استفاده مکرر ممکن است در معرض سایش و آلودگی قرار گیرند. کاورهای محافظ کلید طراحی شده‌اند تا از کلیدها در برابر آسیب و زنگ‌زدگی محافظت کرده و ظاهر آن‌ها را تمیز و زیبا نگه دارند.

محافظ کلید عروسکی ایموجی خوشگل

محافظ کلید عروسکی ایموجی خوشگل

 

کاور سیلیکونی 4عددی کلید طرح ایموجی

کلیدها به دلیل استفاده مکرر ممکن است در معرض سایش و آلودگی قرار گیرند. کاورهای کلید طراحی شده‌اند تا از کلیدها در برابر آسیب و زنگ‌زدگی محافظت کرده و ظاهر آن‌ها را تمیز و زیبا نگه دارند. این کاورها در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی موجودند و علاوه بر کارکرد محافظتی، جلوه‌ای زیبا و منظم به کلید و در می‌دهند.

کاور سیلیکونی کلید مدل Animals یک محصول جذاب و کاربردی است که به شما کمک می‌کند کلیدهایتان را به‌راحتی تشخیص دهید و از آن‌ها محافظت کنید. این کاورها با طراحی حیوانات بامزه و رنگ‌های متنوع از سیلیکون باکیفیت ساخته شده‌اند و بر روی سر کلید قرار می‌گیرند. علاوه بر جلوگیری از سایش و آسیب دیدن کلیدها، به تشخیص سریع‌تر کلیدهای مختلف کمک می‌کنند. این محصول مناسب برای افرادی است که به دنبال راهی ساده و شیک برای سازمان‌دهی کلیدهایشان هستند.

 

کاور سیلیکونی محافظ کلید

کاور سیلیکونی محافظ کلید عروسکی و ایموجی

کاور سیلیکونی کلید Aswewamt از سیلیکون باکیفیت و انعطاف‌پذیر ساخته شده است که مقاوم در برابر سایش و پارگی است. ابعاد این کاورها برای انواع کلیدهای استاندارد مناسب بوده و به‌راحتی روی آن‌ها قرار می‌گیرد. طراحی این کاور کلید به شکل حیوانات بامزه و در رنگ‌های متنوع ارائه شده است.

 

قیمت4عدد از این محصول 95000تومان

 


خرید پستی کاور سیلیکونی 4عددی کلید Aswewamt


 

کاور سیلیکونی 4عددی کلید Aswewam, کاور سیلیکونی کلید Aswewamt, کاور, کاور سیلیکونی, کاور سیلیکونی عروسکی, کاور سیلیکونی 4عددی کلید ایموجی, کاور کلید عروسکی, کاور محافظ کلید سیلیکونی, کاور کلید سیلیکونی خوشگل اصل, Silicone key cover

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید