آبچکان صفحه ای Joseph Joseph

آبچکان صفحه ای Joseph Joseph

آبچکان صفحه ای Joseph Joseph

 

آبچکان صفحه ای جوزف Joseph plate cistern آبچکان تاشو Joseph Joseph یک محصول کاربردی و کم‌جا برای آشپزخانه‌های کوچک است. این آبچکان دارای طراحی منحصر به فردی است که امکان ایستاده قرار دادن یا تخت شدن آن را برای استفاده راحت‌تر فراهم می‌کند.

 

آبچکان ظروف و لیوان استکان تاشو

آبچکان ظروف و لیوان استکان تاشو

 

آبچکان صفحه ای جوزف

آبچکان ظروف یکی از وسایل ضروری در آشپزخانه است که نقش مهمی در حفظ نظم و بهداشت دارد. با استفاده از آبچکان، ظروف شسته شده به‌راحتی خشک می‌شوند و از تجمع آب روی سطوح جلوگیری می‌شود که این موضوع به تمیزی و طول عمر ظروف کمک می‌کند. در کنار این کارایی، زیبایی و هماهنگی طراحی آبچکان با دکوراسیون آشپزخانه نیز اهمیت زیادی دارد. یک آبچکان با طرح زیبا و مدرن می‌تواند به زیبایی کلی فضای آشپزخانه بیفزاید و علاوه بر کارایی، به عنوان عنصری دکوراتیو نیز عمل کند.

آبچکان تاشو Joseph یک محصول کاربردی و کم‌جا برای آشپزخانه‌های کوچک است. این آبچکان لیوان و استکان و ظروف آشپزخانه دارای طراحی منحصر به فردی است که امکان ایستاده قرار دادن یا تخت شدن آن را برای استفاده راحت‌تر فراهم می‌کند. قابلیت تاشوندگی این محصول به کاربر اجازه می‌دهد تا به‌راحتی آن را جمع کرده و در فضاهای محدود نگهداری کند. همچنین طراحی مدرن آن با هر دکوراسیونی سازگار است.

 

آبچکان تاشو جوزف

آبچکان تاشو جوزف

 

این آبچکان صفحه ای از پلاستیک بادوام ساخته شده و با طول 40 و عرض 32 سانتیمتر مناسب برای فضاهای کوچک است. این محصول قابلیت تا شدن دارد و به‌راحتی جمع می‌شود. رنگ آن خاکستری است که با طراحی مدرن، ظاهری شیک و مینیمال به آشپزخانه می‌بخشد.

قیمت این محصول 350000تومان

 

 


خرید پستی آبچکان صفحه ای Joseph Joseph


 

 

آبچکان صفحه ای Joseph Joseph, آبچکان صفحه ای Joseph, آبچکان, آبچکان مدرن, آبچکان ظرف و لیوان, آبچکان تاشو Joseph, آبچکان تاشو, آبچکان لیوان و استکان, آبچکان صفحه ای جوزف, Joseph plate cistern

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید