شیر روشویی چندکاره mut

شیر روشویی چندکاره mut

شیر روشویی چندکاره mut میکسر سینک چند منظوره با چرخش 360 درجه با طراحی چرخشی سه مرحله ای می تواند به راحتی خم یا خم شود تا آب به هر گوشه سینک برسد.

سطل تاشو bvo

سطل تاشو bvo

سطل تاشو bvo طراحی تاشو: فضای با ارزش را در آشپزخانه شما ذخیره می کند، ذخیره سازی تاشو زمانی که از آن استفاده نمی کنید، حمل آسان، مناسب برای استفاده در فضای باز. برای کمد آشپزخانه / کمدهای اداری / کشوهای اتاق خواب به راحتی می توان آن را روی درب کابینت آویزان کرد.

براش شیشه شویhanny

براش شیشه شویhanny

براش شیشه شویhanny این براش های سیلیکونی دارای موهای ظریف برای تمیز کردن آسان گوشه های سخت و از بین بردن بو و لکه های نامطبوع هستند.

گیره چنگک دار کد 6058

گیره چنگک دار کد 6058

گیره چنگک دار کد 6058 Grab clamp code 6058 گیره چنکگ دار فلزی مخصوص سینک ظرفشویی جنس: فلز طول: ۶۰ سانتی متر دارای فنر با انعطاف بالا دارای قابلیت چنگکی جهت برداشتن اجسام از فواصل باریک

کرم گچی دیوار کد6057

کرم گچی دیوار کد6057

کرم گچی دیوار کد6057 Wall plaster cream code 6057 دارای غلتک برای استفاده آسان بدون نیاز به هیچ مهارتی رنگ: سفید پلاستیک بی بو و صددرصد بی ضرر پوشش دهی قوی خط خطی های دیوار و نقاشی های بچه ها را روی دیوار به راحتی پاک کنید

سر شیر آب متحرک dsp

سر شیر آب متحرک dsp

سرشیر آب متحرک 360 درجه با تکنولوژی DSP یک ابزار هوشمندانه است که به شما امکان می‌دهد تا تجربه شستشو در آشپزخانه خود را به یک سطح جدید برسانید. با قابلیت چرخش به اندازه 360 درجه، این سرشیر ابزاری منحصر به فرد برای تنظیم آب در هر زاویه‌ای از سینک فراهم می‌کند.

تی تمیز کننده زمین qr

تی تمیز کننده زمین qr

تی تمیز کننده زمین qr Ground cleaning tee qr نیاز به تماس دستی را هنگام تعویض پارچه نیست و میتوانید به راحتی هر پارچه ای که بخواهید را در آن قرار دهید. دسته را فشار دهید و پایه پارچه ها را گرفته و رها می کند و اطمینان حاصل می کند که دستان شما در طول کل فرآیند تمیز می مانند. از راحتی و تطبیق پذیری تمیز کردن.

کارواش سر شلنگی تفنگی کد 6049

کارواش سر شلنگی تفنگی کد 6049

کارواش سر شلنگی تفنگی کد 6049 Car wash for gun hose code 6049 کارواش سر شلنگی تفنگی فشار قوی قابل استفاده برای شستشوی خودرو، پنجره، حیاط و آبیاری باغچه دارای 5 حالت الگوی قابل تغییر بسیار سبک با حمل راحت جنس کارواش ساخته شده از بدنه فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا و اتصال برنجی درجه بالا

اسکاچ 2عددی nv

اسکاچ 2عددی nv

اسکاچ 2عددی nv
پارچه ظرفشویی میکروفیبر، اسکراب و ساخته شده از مواد نایلونی، ایمن برای استفاده در تمام سطوح آشپزخانه: ظروف، قابلمه، تابه، میز و اجاق گاز را بدون هیچ خراشی تمیز میکند.

فیلتر سرشیر تصفیه آب(dk)

فیلتر سرشیر تصفیه آب

فیلتر سرشیر تصفیه آب
این محصول جهت نصب روی شیر آب طراحی گردیده است و استفاده از آن علاوه بر حذف ذرات معلق تا اندازه ۰,۰۱ میکرون، موجب حذف موجودات مضر میکروسکوپی شامل باکتری‌ها، کیست‌ها، قارچ‌ها و … و همچنین حذف کلر و بو و طعم نامطبوع از آب می‌شود.نصب سریع و آسان به انواع شیر آلات ازویژگی های دستگاه تصفیه آب سرشیری میباشد.