سر شیر آب متحرک dsp

سر شیر آب متحرک dsp

سرشیر آب متحرک 360 درجه با تکنولوژی DSP یک ابزار هوشمندانه است که به شما امکان می‌دهد تا تجربه شستشو در آشپزخانه خود را به یک سطح جدید برسانید. با قابلیت چرخش به اندازه 360 درجه، این سرشیر ابزاری منحصر به فرد برای تنظیم آب در هر زاویه‌ای از سینک فراهم می‌کند.

تی تمیز کننده زمین qr

تی تمیز کننده زمین qr

تی تمیز کننده زمین qr Ground cleaning tee qr نیاز به تماس دستی را هنگام تعویض پارچه نیست و میتوانید به راحتی هر پارچه ای که بخواهید را در آن قرار دهید. دسته را فشار دهید و پایه پارچه ها را گرفته و رها می کند و اطمینان حاصل می کند که دستان شما در طول کل فرآیند تمیز می مانند. از راحتی و تطبیق پذیری تمیز کردن.

کارواش سر شلنگی تفنگی کد 6049

کارواش سر شلنگی تفنگی کد 6049

کارواش سر شلنگی تفنگی کد 6049 Car wash for gun hose code 6049 کارواش سر شلنگی تفنگی فشار قوی قابل استفاده برای شستشوی خودرو، پنجره، حیاط و آبیاری باغچه دارای 5 حالت الگوی قابل تغییر بسیار سبک با حمل راحت جنس کارواش ساخته شده از بدنه فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا و اتصال برنجی درجه بالا

اسکاچ 2عددی nv

اسکاچ 2عددی nv

اسکاچ 2عددی nv
پارچه ظرفشویی میکروفیبر، اسکراب و ساخته شده از مواد نایلونی، ایمن برای استفاده در تمام سطوح آشپزخانه: ظروف، قابلمه، تابه، میز و اجاق گاز را بدون هیچ خراشی تمیز میکند.

فیلتر سرشیر تصفیه آب(dk)

فیلتر سرشیر تصفیه آب

فیلتر سرشیر تصفیه آب
این محصول جهت نصب روی شیر آب طراحی گردیده است و استفاده از آن علاوه بر حذف ذرات معلق تا اندازه ۰,۰۱ میکرون، موجب حذف موجودات مضر میکروسکوپی شامل باکتری‌ها، کیست‌ها، قارچ‌ها و … و همچنین حذف کلر و بو و طعم نامطبوع از آب می‌شود.نصب سریع و آسان به انواع شیر آلات ازویژگی های دستگاه تصفیه آب سرشیری میباشد.

سر دوش حمام ماساژور دار کد 6040

سر دوش حمام ماساژور دار کد 6040

سر دوش حمام ماساژور دار کد 6040 Massage shower head code 6040 سر دوش حمام چندحالته ماساژوردار ابعاد : 26x5x8 سانتی‌متر جنس تنه : ای‌بی‌اس کاربرد : افزایش فشار آب، کاهش مصرف، قدرت بیشتر پرتاب آب، شانه سیلیکونی

کارواش سرشلنگی برنجی

کارواش سرشلنگی برنجی

کارواش سرشلنگی برنجی BRASS HOSE CAR WASH کارواش سرشلنگی برنجی دارای دوام و مقاومت بسیار بالا قابلیت تنظیم آبپاش به 3 حالت مختلف پاشش قابلیت افزایش فشار آب

برس شستشو pio

برس شستشو pio

برس شستشو pio
بدون کثیفی و ضد خش – موهای نرم و انعطاف پذیر سیلیکونی برس تمیز کننده بطری آب ما سخت و در عین حال به اندازه کافی ملایم هستند تا گلدان، بطری آب شیشه ای، کوزه، میکسر و ظروف شیشه ای مورد علاقه شما را تمیز و بدون خط و خش بگذارند.

برس شستشو گلف aot

برس شستشو گلف aot

برس شستشو aot
برای شستشوی سنگ سرویس های بهداشتی، انواع درزها، حمام ، آشپزخانه و… نیاز به یک برس باکیفیت دارید که با کمترین سختی تمام آلودگی هارا از بین ببرد .

پوشش دهنده دور شیر dpi

پوشش دهنده دور شیر dpi

پوشش دهنده دور شیر dpi
اندازه: قطر داخلی: 34 میلی متر، قطر خارجی: 65 میلی متر، ارتفاع: 5 میلی متر مواد با کیفیت بالا: ساخته شده از فولاد ضد زنگ 304 با پرداخت پرداخت، صفحه تاج گرد بادوام، ضد زنگ، مقاوم در برابر خوردگی و مقاوم در برابر حرارت