آموزش همستر کامبت تلگرام Hamster Kombat

آموزش گام به گام استخراج همستر کامبت و ورود به بازی

آموزش همستر کامبت تلگرام Hamster Kombat

 

استخراج همستر کامبت در تلگرام؛ آموزش بازی رایگان Hamster Kombat برای کسب درآمد

 

عضویت سریع در ربات تلگرامی همستر کامبت با لینک مستقیم

 

ظاهراً داستان و ماجرای سرگرمی‌های کلیکی تلگرامی و کسب امتیاز از این بازی‌ها به امید دریافت پاداش و کسب درآمد تمامی ندارد. نقطه آغازین این ماجراجویی جذاب و خاص با نات کوین بود و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها هم این شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر فروکش کند. در این بین یکی از بازی‌هایی که توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و به‌زودی هم به جمع اعضای شبکه بلاکچینی TON ملحق خواهد شد، همستر کامبت است. این گیم از نظر کلی شباهت فراوانی به همتای خود یعنی نات کوین دارد، با این تفاوت که سازندگان بازی فرایندهای جذاب و پیشرفت‌تری را برای استخراج همستر کامبت و کسب درآمد از آن در نظر گرفته‌اند. اگر شما هم می‌خواهید از این ایردارپ تلگرامی سودی کسب کنید و تا فرصت باقی است سهمی از دنیای بزرگ و اکوسیستم همستر کامبت به‌دست آورید.

 

همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست؟

همستر کامبت یکی از بازی‌های کلیکی تلگرامی است که به کاربران اجازه می‌دهد در ازای کلیک یا به اصطلاح تپ روی صفحه امتیاز کسب کنند و در نهایت از این امتیازات در بخش‌های مختلف بهره ببرند. این بازی هم مانند اکثر موارد هم‌سبک خود سازندگانی ناآشنا ندارد و دقیقاً مشخص نیست چه افراد یا تیمی در پشت صحنه آن ایفای نقش می‌کنند. اخیراً اعلام شد که قرار است این بازی هم به جمع اعضای زنجیره TON بپیوندد و توکن این بازی روی شبکه The Open Networl لانچ خواهد شد.

 

شما در همستر کامبت قرار است نقش مدیر عامل یک صرافی ارزهای دیجیتال را بر عهده داشته باشید که با انجام هر مأموریت و اقدامات مشخص، امتیاز و پول بیشتری به‌دست می‌آورید. در حقیقت سازندگان این بازی تلاش کرده‌اند با ساخت یک گیم ساده به نوعی جنبه‌های گوناگون ارزهای دیجیتال را مانند احراز هویت (KYC)، استیکینگ و موارد دیگر، در چهارچوبی سرگرم‌کننده و مأموریت‌محور به مخاطبان آموزش دهند.

 

از آنجا که این بازی تنها چند ماه است که میهمان گوشی‌های کاربران بوده است و هنوز در مراحل ابتدایی کار قرار دارد، نباید توقع یک وایت پیپر جامع را از آن داشته باشید. البته این امر به‌معنای آن نیست که برنامه سازوکاری مشخص ندارد. حتی سازندگان در وب‌سایت رسمی این بازی وعده داده‌اند که به زودی قرار است Whitepaper این سرگرمی جذاب منتشر شود؛ منتها زمان انتشار آن هنوز مشخص نیست. تنها نکته قابل استناد و مهم در خصوص جنبه‌های فنی همستر کامبت وجود یک نقشه راه است که در وب‌سایت این بازی قرار دارد و احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۴ بخش‌های اصلی و عمده این عنوان Tap To Earn به سرانجام خواهد رسید.

 

پیش‌تر اشاره کردیم که فرآیند استخراج همستر کامبت از نظر کلی مشابه به نات کوین است، اما تهیه‌کنندگان بازی تلاش کرده‌اند تا گامی فراتر بگذارند و با ساخت اکوسیستمی خاص و سرگرم‌کننده کاربران و گیمرها را با سازوکارهای متنوع همچنان پای ثابت بازی نگه دارند. همستر کامبت یکی از بهترین جایگزین‌های نات کوین است که توانسته نظر بسیاری از کاربران حوزه رمزارزها و علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی را به خود جلب کند.

اگر شما هم مشتاق هستید که از این بازی جذاب و مهیج اطلاعاتی کسب کنید و تا دیر نشده وارد آن شوید، همراه با ما بخش آموزش استخراج همستر کامبت Hamster Kombat را مطالعه کنید.

 

آموزش گام به گام استخراج همستر کامبت و ورود به بازی

روش کسب در آمد با همستر کامبت

روش کسب در آمد با همستر کامبت

مانند اکثر بازی‌های تلگرامی در قدم اول نیاز است که ربات بازی را اجرا کنید تا وارد محیط اصلی بازی شوید. توجه داشته باشید لانچر یا ربات تلگرامی این بازی این آدرس بوده و سایر ربات‌ها کلاهبرداری هستند. این ربات تیک آبی تلگرام را هم دریافت کرده است. از آنجا که کلاهبرداران و سارقان با ساخت ربات‌های جعلی درصدد فریب کاربران هستند، در خصوص اجرای چنین برنامه‌هایی دقت و توجه لازم را داشته باشید.

پس از لانچ و استارت ربات تلگرامی بازی، با این تصویر روبه‌رو می‌شوید که در حقیقت صفحه بارگذاری بازی بوده و درباره عرضه همستر کامبت روی زنجیره تون کوین و شبکه‌های اجتماعی این بازی صحبت شده است.

 

همستر کامبت تلگرام چیست؟

همستر کامبت تلگرام چیست؟

 

پس از اتمام لودینگ، اطلاعات کلی در خصوص بخش‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌گیرد تا ذهنیت بهتری نسبت به این گیم پیدا کنید.

 

همستر کامبت

همستر کامبت

 

پس از ورق زدن صفحات روی گزینه Play ضربه بزنید. در صفحه بعدی روی گزینه Shave the hamster چندین ضربه پیاپی وارد کرده تا ۱۰۰ امتیاز کسب کنید و وارد بازی شوید.

 

با ورود به محیط Hamster Kombat می‌توانید روی صفحه و داخل محدوده دایره‌ای شکل کلیک کنید تا امتیاز به دست آورید. البته توجه داشته باشید که کلیک یا تپ کردن به شکل نامحدود و مداوم قابل انجام نیست و شما تا زمانی می‌توانید کلیک کنید که انرژی لازم را در اختیار داشته باشید؛ البته جای نگرانی نیست. بازی برای آنکه شما به شکلی مداوم به تپ کردن ادامه دهید، راه‌کارهای جذابی تدارک دیده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

 

آموزش کامل همستر کامبت اصل

آموزش کامل همستر کامبت اصل

 

 

میزان انرژی شما در بخش پایینی صفحه و به شکل اعدادی مانند 1500/1500 نمایش داده می‌شود و سطح فعلی شما نیز در قسمت پایین موجودی کوین‌ها نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید سطوح بازی دارای چندین بخش است که با کسب کوین یا امتیازات لازم می‌توانید وارد سطوح بالاتر شده و از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید.

 

صفحه اصلی بازی همستر کامبت مانند بازی تپ سواپ، از بخش‌های مختلف و گوناگونی تشکیل شده که لازم است در خصوص هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید.

 

آموزش همستر کامبت

کامبت همستر

 

معرفی بخش‌های بازی همستر کامبت

آشنایی با قسمت‌های مختلف بازی همستر کمبت و یادگیری افزایش سرعت استخراج و کسب امتیاز اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و شانس شما را برای دریافت پاداش بیشتر افزایش می‌دهد. به همین منظور در این بخش به توضیح هر کدام از این موارد می‌پردازیم.

Choose Exchange: در این بخش شما می‌توانید یکی از صرافی‌های فهرست‌شده را انتخاب کنید تا به‌عنوان مدیر عامل آن بازی را ادامه دهید. با اینکه انتخاب صرافی به شما میزان مشخصی پاداش می‌دهد، انتخاب آن اجباری نیست. البته توجه داشته باشید که بر اساس شایعات و گفته‌ها احتمال داده می‌شود انتخاب صرافی‌ها بعداً ارتباطی با نقد کردن امتیازات و تبدیل دارایی‌های کاربران به پول باشد؛ بااین‌حال، هنوز هیچ داده موثقی در این خصوص وجود ندارد.

همستر کامبت تلگرام

همستر کامبت تلگرام

 

Earn per Tap: یک از بخش‌های مهمی که نشان می‌دهد شما در ازای هر تپ چه میزان پاداش دریافت می‌کنید، Earn per Tap است. این بخش در ابتدا عدد ۱ را نشان می‌دهد و به‌مرور و با رسیدن به مراحل بالاتر و انجام مأموریت‌های مختلف می‌توانید آن را افزایش دهید.

Coin to Leve up: همان‌طور که از نام این بخش پیداست، شما می‌توانید میزان کوین یا امتیاز لازم را برای رسیدن به سطح بعدی مشاهده کنید. این مقدار با رسیدن به مراحل بالاتر تغییر می‌کند.

 

همستر کامبت ارز دیجیتال جدید

همستر کامبت ارز دیجیتال جدید

 

Profit per Hour: این قسمت از بازی در ابتدا غیرفعال است؛ اما به‌مرور و با بازکردن قابلیت‌های جدید مانند خرید کارت‌های بخش Mine می‌توانید بدون آنکه تپ یا کلیکی انجام دهید، کوین کسب کنید. میزان درآمد ساعتی شما با فعال کردن بخش‌های جدید در این قسمت نمایش داده می‌شود.

Boost: مانند اکثر بازی‌ها قابلیت بوست به شما کمک می‌کند تا فرایند استخراج همستر کامبت را تسریع ببخشید و گسترش دهید. این قسمت با پر کردن میزان انرژی، افزودن Multitap و افزایش سقف انرژی، کار ماین کردن را برایتان ساده‌تر می‌کند. البته دقت داشته باشید، در صورتی‌که دارایی شما اندک باشد، نمی‌توانید این قابلیت‌ها را فعال کنید.

 

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت چیست؟

 

Mine: تب ماین یا استخراج خود به تنهایی شامل چندین بخش گوناگون است. این بخش دربرگیرنده چندین کارت در تب‌های مختلف مانند Market ،PR&Team ،Legal و Specials است. کاربر با استفاده از تمامی کارت‌ها می‌تواند فرایند استخراج را تسریع و آن را به شیوه‌ای خودکار انجام دهد. در حقیقت سازندگان بازی به‌جای آنکه گیمرها را تشویق به استفاده از ابزارهایی مانند اوتوکلیکرها کنند یا در بطن بازی چیزی مانند ربات‌های کلیک‌کننده قرار دهند، با ایجاد کارت‌های گوناگون تلاش کرده‌اند شرایط متفاوتی را رقم بزنند. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، این کارت‌ها با محوریت معرفی بخش‌ها و سازوکار صرافی‌های ارز دیجیتال طراحی و ساخته شده‌اند. به این ترتیب علاوه بر آشنایی این بخش‌ها، بازی جذاب‌تری را هم پیش رو خواهید داشت و مثل سایر بازی‌های کلیکی قرار نیست حوصله‌تان سر برود. به خاطر داشته باشید کسب برخی از کارت‌ها مستلزم پیش‌‌نیازهایی است و تمامی آن‌ها الزاماً با پرداخت امتیاز قابل خرید و دسترسی نیستند. یکی از بخش‌های جذاب و چالشی در تب ماین، Daily Combo است که شما با یافتن ۳ کارت مرتبط و قراردادن آن‌ها در کنار یکدیگر می‌توانید ۵ میلیون واحد کوین بازی را یک‌باره دریافت کنید! البته پیدا کردن کارت‌های مختلف و کنار هم قراردادن آن‌ها نیازمند صرف زمان و گشت‌وگذار در بخش‌ها مختلف بازی و مشارکت در شبکه‌های اجتماعی است.

می‌بینید که پس از یافتن این کارت‌ها، پاداش پنج میلیون توکنی در لحظه برای شما منظور می‌شود.

همستر کامبت ارزدیجیتال تلگرام

همستر کامبت ارزدیجیتال تلگرام

Friends: در این بخش شما می‌توانید با دعوت از دوستان خود کوین‌های بیشتری جایزه بگیرید. نکته جالب توجه در خصوص ارائه کدهای رفرال است که کاربران جدید امتیازهای بیشتری برای معرفی‌کننده به همراه خواهند داشت. البته میان کاربر عادی و پرمیوم تفاوت وجود دارد؛ بدین معنا که اگر دوستی داشته باشید که کاربر عادی تگرام باشد، با معرفی او ۲۰ هزار کوین دریافت می‌کنید. در صورتی که اگر فرد موردنظر اکانت پرمیوم تلگرام داشته باشد، این میزان ۲۵ هزار واحد خواهد بود. بنابراین در صورتی که می‌خواهید امتیاز بیشتری کسب کنید، به سراغ افرادی بروید که تلگرام پرمیوم دارند. در ضمن به یاد داشته باشید در صورتی که افراد معرفی‌شده از جانب شما سطوح بالاتری را کسب کنند، شما هم امتیازات بیشتری به دست می‌آورید و پاداش ارائه لینک‌های دعوت تنها مختص به جوین شدن کاربران نیست.

همستر کامبت لینک

همستر کامبت لینک

 

Earn: در این قسمت شما می‌توانید با انجام تسک‌ها و مأموریت‌ها گوناگون کوین‌های بیشتری کسب کنید. به‌عنوان نمونه، در تب Daily Reward می‌توانید روزانه میزان مشخصی کوین به‌دست آورید. البته دقت داشته باشید مداومت و ورود روزانه برای دریافت امتیاز امری ضروری است. البته این موضوع فقط در خصوص پاداش روزانه صادق است و سایر تسک‌‌ها چنین سازوکاری ندارند. به‌عنوان مثال، شما با یک بار جوین شدن به کانال تلگرام یا شبکه‌های اجتماعی بازی همستر کامبت می‌توانید کوین مشخص‌شده را دریافت کنید و نیازی به تکرار آن‌ها نیست.

 

لینک عضویت در ربات همستر کامبت

لینک عضویت در ربات همستر کامبت

 

تکمیل مراحل همستر کامبت

تکمیل مراحل همستر کامبت

 

تکمیل مراحل همستر کامبت

تکمیل مراحل همستر کامبت دربافت جایزه 5 میلیونی همستر کامبت

 

همستر کامبت

همستر کامبت

 

همستر کامبت چگونه جمع آوری کنیم

همستر کامبت چگونه جمع آوری کنیم

 

همستر کامبت hamster kombat

همستر کامبت hamster kombat

 

Airdrop: در این بخش قرار است مأموریت‌هایی برای دریافت ایردراپ بازی لیست شود و هنوز مشخص نیست که این موضوع چه زمانی رخ خواهد داد یا اینکه کاربران برای دریافت این ایردراپ چه اقداماتی باید انجام دهند.

سخن پایانی درباره همستر کامبت و نات کوین

 

نات کوین به عنوان یکی از بهترین‌ بازی‌ها برای کسب درآمد آغازگر مسیری بود که کاربران بدون آنکه دانش فنی و تخصص خاصی در حوزه ارزهای دیجیتال داشته باشند، توانستند از این طریق وارد دنیای جذاب و مهیج رمزارزها شوند. در ادامه این راه سبکی با نام Tap to Earn متولد شد و عناوینی مانند تپ سواپ یا همستر کامبت در نقش تکمیل‌کنندگان Notcoin وارد میدان شدند. با آنکه از نظر برخی کارشناسان چنین ترندهایی در دنیای کریپتو زودگذر و سطحی تلقی می‌شوند، اما نمی‌توان استقبال فراوان کاربران و افزایش آگاهی عمومی آن‌ها در خصوص دارایی‌های دیجیتال را به واسطه تجربه این دست از بازی‌ها نادیده گرفت. همستر کمبت با ایجاد چهارچوب‌هایی جدید و مبتکرانه توانسته است بازی‌های کلیکی را وارد فاز جدیدی کند. می‌توان گفت که این گیم تلگرامی پتانسیل تبدیل شدن به نات کوین بعدی را دارد. نظر شما درباره بازی تلگرامی همستر کامبت چیست؟ آیا این گیم جذاب را تجربه کرده‌اید؟ فکر می‌کنید می‌تواند مانند نات کوین موفق شود؟ نظرات ارزشمند خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

 

 

عضویت در ربات همستر کامبت

مطالب مشابه

نظرات خود را درباره این مطلب با ما به اشتراک بگذارید